sarabiieber

Alla inlägg under december 2011

Av sara derehag - 31 december 2011 18:45


' fuck va bra han e , killen har ju fan taaalang !

Av sara derehag - 31 december 2011 17:22

hej och SORRY för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har verkligen inte haft tid  

jaja sånt är livet . iallafall idag har jag kollat på film , orphan heter den och den är fukking jävla bra !

och de är det enda jag har gjort idag för jag sov rätt länge ,

eftersom jag skypade med AManda hela natten ( halv 6)´ trött´  


ikväll ska vi äta julskinka och godmat :) men sen ikväll 00:00 då blire att skjuta raketer och sånt , tagga tagga ..

får se om jag ska va med kompisar eller nåt men ingen kan typ ,  :/



   

GOOOTT NYTT ALLA BABES ! 


hooouujj

Av sara derehag - 24 december 2011 16:33

hemma en sväng nu efter ha ätit julmat , kollat på kalle anka och fått julklappar ..

ska strax vidare till trollhättan och käka gröt och få ännu mer julklappar  

bild på julklapparna kommer senare ikväll men vi hörs sen då byye / sara 


Av sara derehag - 24 december 2011 11:11

nu bär det strax av till uddevalla , ska fira jul hos min faster där och kolla på kalle anka , käka godmat  

sen hem fort och ut & gå med obelix (obbe) min hund och sen iväg till min moster i trollhättan .

yeeey , ska få massa julklappar då fast mest pengar då men whatever `? 


bild på alla jul klappar ikväll när jag kommer hem eller imorgon , pössss  

Av sara derehag - 24 december 2011 09:27

goaste jul låten 2011!   

Av sara derehag - 24 december 2011 08:18

 
Av sara derehag - 24 december 2011 08:08

tjaaa ,  

igår kväll somna jag när jag kollade på andra avenyn...

sen drömmde jag att jag va utomlands och låg på stranden och solade sen vaknar jag och då är det julafton 

men rätt soft med jul iallafall , förutom att det inte är nån snö. ingen äkta jul utan snö !  


nu har jag käkat frulle ,och nu ligger jag i sängen med datorn lyssnar på musik och chattar"  hörs sen.

:/

Av sara derehag - 23 december 2011 21:45

Fan i helvete vad sugen jag är på att öppna julklapparna under granen 

yeye nu ligger jag i sängen och ska strax kolla på andra avenyn, så jääävla bäst äre  


     

och jonas bane som spelar rollfiguren kim är ju bara fööör snygg asså..

 

detta kallas kärlek på hög nivå , men hörs seeen babes ;*

Presentation


Sara heter jag och jag är 13 bast, 14 i augusti. Bor strax utanför Vänersborg där skit snack hör till vardagen. Jag älskar mina vänner och justin bieber mest av allt! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards